Sticker_Aydin@

♥شــــقــایــــق هـــای عــــاشـــــق♥

♥ یـ ـــکـ ــی بـ ــــودـ ... هـ ـــنـ ــوزم هـ ــسـ ــت ♥بـه يـاد شقــايـق♥

Sticker_Aydin@

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

استيكر مجانی آيدين

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

استيكر مجانی آيدين برای ديدين نمونه استيكرها به كانال زير مراجعه كنيد

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com Sticker_Aydin@ تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت2:05---5 ارديبهشت 1398
دوست دارم

.
ساعت0:14---23 مهر 1396


دیدی که سخت نیست تنها بدون من و صبح میشود

شبها بدون من این نبض زندگی بی وقفه میزند

فرقی نمیکند با من بدون من ...

دیروز اگر چه سخت ...

امروز هم گذشت ...

طوری نمیشود فردا بدون من ...

پاسخ:مرسي ديونه


**yas
ساعت1:23---19 مهر 1396
:عاشقم کردی و
پرگار دلم چرخان شـــد

وسط دایرہ ی
عشق تو سرگردان شـــد

آنقدر در پے تو
دورخودم چرخیـــدم

تا"توهم"زدم و
ورد دلم هذیان شـــــد

پاسخ:سلام ديونه واقعاًخخخ


setare
ساعت15:23---10 مهر 1394

منم زیبا
که زیبا بنده ام را دوست میدارم
تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو میگوید
ترا در بیکران دنیای تنهایان
رهایت من نخواهم کرد
رها کن غیر من را آشتی کن با خدای خود
تو غیر از من چه میجویی؟
تو با هر کس به غیر از من چه میگویی؟
تو راه بندگی طی کن عزیز من، خدایی خوب میدانم
تو دعوت کن مرا با خود به اشکی، یا خدایی میهمانم کن
که من چشمان اشک آلوده ات را دوست میدارم
طلب کن خالق خود را، بجو ما را تو خواهی یافت
که عاشق میشوی بر ما و عاشق میشوم بر تو که
وصل عاشق و معشوق هم، آهسته میگویم، خدایی عالمی دارد
تویی زیباتر از خورشید زیبایم، تویی والاترین مهمان دنیایم
که دنیا بی تو چیزی چون تو را کم داشت
وقتی تو را من آفریدم بر خودم احسنت میگفتم
مگر آیا کسی هم با خدایش قهر میگردد؟
هزاران توبه ات را گرچه بشکستی؛ ببینم من تو را از درگهم راندم؟
که میترساندت از من؟ رها کن آن خدای دور؟!
آن نامهربان معبود. آن مخلوق خود را
این منم پروردگار مهربانت
خالقت
اینک صدایم کن مرا.
اینک صدایم کن مرا.
اینک صدایم کن مرا.
پاسخ:ممنونم ستاره جان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 17 مهر 1397برچسب:استيكر,مجاني,استيكرمجانی,تلگرام,,ساعت 11:3 PM توسط AYDIN Y-O_U |