توکیستی

♥شــــقــایــــق هـــای عــــاشـــــق♥

♥ یـ ـــکـ ــی بـ ــــودـ ... هـ ـــنـ ــوزم هـ ــسـ ــت ♥بـه يـاد شقــايـق♥

توکیستی

آسمان هم امشب به حال من گریست

اما تو دیگر کیستی؟ 

به راستی که ایمان آوردم تو از جنس ما نیستی

تو مرا، که جسمی بودم بدون روح، مرده ای که فقط نفس می کشد

تو مرا زنده کردی 

به من امید دادی 

اما به ناگاه مرا کشتی

ای تو که نمی دانم کیستی؟

اگر می خواستی بری چرا آمدی و من را به این زندگی لعنتی امید دادی؟

دلم اندکی مردن می خواهد



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت14:45---5 تير 1393
سهلام چشمای باورنی رودرستش کن بارونی من اشتب نوشتم ببشید
پاسخ:chashm


sheyda
ساعت5:10---25 ارديبهشت 1393
میدونی کی شکستم ؟
وقتی خدارو دیدمو ازش پرسیدم دیدی رفت ؟ یکم مکث کرد و گفت قرار نبود بمونه !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 14 آذر 1392برچسب:,ساعت 1:4 AM توسط AYDIN Y-O_U |